Sfinks logo

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, zdecydowała o przyjęciu oferty Grupy Żywiec i podpisaniu umów dotyczących zakupu sieci franczyzowej Piwiarnia Warki, liczącej 67 lokali oraz współpracy z Grupą Żywiec. Wartość transakcji to 12 mln zł, które Sfinks ma zapłacić w ciągu 6 lat.

sfinks polska logo

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, rozmawia z Grupą Żywiec w sprawie przejęcia 67 Piwiarni Warki i współpracy w ramach rozwoju tego konceptu. Spółka otrzymała ofertę na podpisanie umów, na mocy których Sfinks ma możliwość za 12 mln zł netto stać się właścicielem sieci franczyzowej Piwiarnia Warki, a Grupa Żywiec pozostać wyłącznym partnerem piwnym zrzeszonych w niej lokali. Sfinks ma 30 dni na decyzję.

Sphinx logo

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, po raz czwarty wsparła organizację Dnia Dziecka w Muzeum Wojska Polskiego i Muzeum Narodowym w Warszawie. Obie instytucje na 5 czerwca zaplanowały dzień pełen atrakcji i edukacyjnych zabaw dla około 300 wychowanków domów dziecka i szkół integracyjnych. Z kolei restauracje Sphinx wszystkim dzieciom zafundowały posiłek.

chlopskie jadlo logo

Chłopskie Jadło wprowadza nowe menu dla najmłodszych i prezentuje przy tej okazji dziecięcych bohaterów restauracji, czyli trzy małe kurki. Równolegle sieć organizuje konkurs na „Imię dla pisklaków”, w którym do wygrania są 3 rodzinne weekendy w Bałtowskim Kompleksie Turystycznym. Konkurs trwa do 30 czerwca br.

sfinks logo

Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, chce uruchomić program motywacyjny, w ramach którego przez 3,5 roku może zostać objętych w sumie blisko 1,12 mln akcji, czyli 1% ogólnej liczby akcji rocznie. Nabycie praw do warrantów subskrypcyjnych uzależniono od poziomu kursu Sfinksa na giełdzie i wypracowanego przez grupę Sfinks wyniku EBITDA. Cenę emisyjną, po której osoby uprawnione obejmowałyby akcje, zarząd zaproponował na poziomie 3,70 zł. Program będzie przedmiotem głosowania na najbliższym walnym.

sphinx logo

Lodowy deser w prezencie, animacje i twórcze zabawy to atrakcje, jakie z okazji Dnia Dziecka zaplanowała sieć Sphinx. Od 1 do 3 lub 4 czerwca 2017 r. we wszystkich jej restauracjach do dania z menu dziecięcego będzie dodawany w prezencie deser „Mała Pychotka”. Dodatkowo, w wybranych lokalach w różne dni miesiąca, począwszy od 1 czerwca, odbędą się zajęcia  z animatorami, w trakcie których każde dziecko będzie mogło m.in. własnoręcznie wykonać z filcu bohatera Sphinxa - Lampusia.

sfinks polska logo

Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, w I kwartale 2017 r. osiągnęła przychody jednostkowe w wysokości 42,88 mln zł oraz EBITDA w wysokości 2,00 mln zł. W odpowiedzi na zmieniające się warunki rynkowe i presję kosztową w I kwartale br. Sfinks przygotował nową strategię, która pozwoli mu zarządzać siecią 400 lokali w ciągu najbliższych 5 lat.

sphinx logo

Sieć Sphinx, należąca do Sfinks Polska, powiększyła się o nową restaurację w Warszawie. Lokal usytuowany jest tuż przy stacji metra Pole Mokotowskie, w budynku, w którym mieści się również kultowy pub Bolek. Nowo otwarta restauracja, działająca w modelu operatorskim, to już piętnasty Sphinx w stolicy.