Ruszyła kampania radiowa promująca wakacyjny konkurs marki farb Beckers „Uchwyć barwy lata”, w których do wygrania jest blisko 120 nagród. Spoty w ramach akcji emitowane są w głównych ogólnopolskich stacjach radiowych. Wspierają je również działania na portalach internetowych i w mediach społecznościowych marki. Kampania trwa do czasu zakończenia konkursu, tj. do 12 sierpnia 2018 r. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.

- Lato sprzyja remontom, inspirując barwami i zachęcając do zmian domowego wystroju, ale jest to również czas relaksu i beztroskiej radości. W konkursie Beckers chcemy połączyć wszystkie te elementy i zachęcać do zabawy kolorami, tak by po pracy związanej z metamorfozą wnętrz, można było wygrać wspaniałe wakacje czy przydatne w podróży sprzęty i wybrać się na zasłużony odpoczynek ­– mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.

W konkursie „Uchwyć barwy lata” do wygrania jest prawie 120 nagród, w tym 3 tygodniowe rejsy po Morzu Śródziemnym, 15 tabletów z projektorem i 100 kolorowych aparatów Instax. By zawalczyć o jedną z nich, należy kupić min. 5 litrów dowolnej farby Beckers, zarejestrować posiadany paragon na stronie www.konkursbeckers.pl i wysłać zdjęcie pokazujące barwy lata. Zgłoszenia przyjmowane są do 12 sierpnia, a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 21 sierpnia 2018 roku.

Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.konkursbeckers.pl.