Lista produktów tradycyjnych w Polsce liczy już ponad 1200 wyrobów, co oznacza wzrost o ponad 17% w porównaniu z rokiem 2013. Najwięcej tego typu artykułów jest w województwie podkarpackim - 154. Kolejne miejsca w stawce zajmują pomorskie i śląskie (po 136) oraz lubelskie i małopolskie (odpowiednio 114 i 106 wyrobów). Na listę wpisywane są produkty stanowiące element dziedzictwa kulturowego regionu, które wytwarzane są tradycyjnymi metodami wykorzystywanymi co najmniej od 25 lat. Są wśród nich m.in. wyroby mleczne, mięsne, piekarnicze i cukiernicze, warzywa i owoce, a także miody czy gotowe potrawy. Raz w roku takie produkty są prezentowane w Warszawie podczas Targów Regionalia, gdzie można w jednym miejscu spróbować najlepszych specjałów z różnych regionów Polski i innych krajów. W tym roku wydarzenie to odbędzie się w dniach 4-6 kwietnia w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska.

Przez cały 2013 rok do użytkowania oddanych zostało ponad 146 tys. mieszkań – wynika ze wstępnych danych Głównego Urzędu Statycznego dot. budownictwa mieszkaniowego w okresie styczeń-grudzień 2013. W tym czasie wydano też pozwolenia na budowę blisko 139 tys. lokali, natomiast w przypadku ponad 127 tys. rozpoczęto realizację inwestycji. Dla wszystkich tych, którzy będą urządzać nowe mieszkania lub też planują remont swojego lokum w tym roku zorganizowane zostaną premierowe Targi Warsaw Home Expo. Na wydarzenie przyjadą producenci z Polski i zagranicy, by zaprezentować światowe trendy w zakresie wykończenia, wyposażenia i aranżacji wnętrz, a także dekoracji domów, sklepów czy biur.

Ponad 330 różnego rodzaju wydarzeń zostało zorganizowanych w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w roku 2013, co oznacza wzrost o ponad 25 procent wobec poprzedniego roku. Obiekt odwiedziło w tym czasie ponad 177 tys. zwiedzających. Od stycznia do grudnia bieżącego roku przy ul. Marsa w Warszawie odbyły się 24 imprezy targowe, a także ponad 210 konferencji, seminariów, kongresów i szkoleń. Zorganizowanych zostało również blisko 100 różnych wydarzeń jak eventy, wystawy, pokazy i konkursy. W planach Centrum MT Polska na 2014 rok jest już 28 dużych imprez wystawienniczych, w tym trzy nowe targowe inicjatywy.

Ekologia i tradycja – to hasła, wokół których skupiać się będzie III edycja Targów Regionalia organizowanych w warszawskim Centrum MT Polska. Podczas imprezy lokalni producenci zaprezentują szeroki wybór organicznej żywności i produktów wytwarzanych na bazie receptur przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Wydarzenie bardzo dobrze wpisuje się w popularny trend slow food promujący dbałość o zdrowie i środowisko.  Na stoiskach nie zabraknie też wyrobów rzemieślniczych, rękodzieła czy mody inspirowanej folklorem. III Targi Produktów Tradycyjnych i Ekologicznych Regionalia odbędą się w dniach 4-6 kwietnia 2014 r. przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Miłośnicy terenówek po raz drugi licznie zgromadzili się w Centrum MT Polska na Ogólnopolskich Targach Pojazdów 4x4 OffRoad Show Poland, które odbywały się 16-17 listopada br. w Warszawie. Przez dwa dni imprezy na uczestników czekało ponad 120 różnorodnych aut i quadów. W tym roku silnie reprezentowana była terenowa waga ciężka. Nowością drugiej edycji był 10-tonowy Arocs w wersji 6x6 czy ciężarowy Unimog zespołu NAC Rally Team, którego pilotem w Rajdzie Maroka był Przemysław Saleta. Nie zabrakło też znanego w offroadowym świecie MAN-a TGA, jakim Grzegorz Baran startował w Rajdzie Dakar.

Po raz drugi w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska zorganizowane zostanie seminarium Umysł Milionera - największe w Europie show motywacyjno-rozwojowe poświęcone budowaniu finansowego sukcesu. Pomysłodawcą tego przedsięwzięcia jest T. Harv Eker, światowej sławy ekspert w zakresie zarządzania finansami. Wydarzenie odbędzie się w dniach 22-24 listopada br. przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Organizatorami są Akademia Inwestora Milewski & Partnerzy oraz firma Success Resources.

Atrakcje eventowe, multimedia, wyposażenie na eventy czy nawet miejsca na oryginalne imprezy znalazły się wśród propozycji, które czekały na zwiedzających V Targów Event organizowanych od 2 do 4 października w Centrum MT Polska. Przez trzy dni imprezy na stoiskach prezentowane były gotowe rozwiązania służące kompleksowej realizacji spotkań. Targom towarzyszyły szkolenia i seminaria, które przyciągnęły około 300 uczestników. W ich trakcie omawiane były różnorodne zagadnienia związane z organizacją imprez, a także aktualne trendy na rynku MICE. Czas spędzony na targach umilały zwiedzającym m.in. występy zespołów muzycznych na scenie.

Kolorowe bombki choinkowe, różnorodne ozdoby ze szkła czy porcelany, girlandy, łańcuchy, a także wiele propozycji świątecznego oświetlenia mogli przeglądać zwiedzający pierwszych Targów Christmas Expo 2013. Premierowa edycja wydarzenia odbyła się w warszawskim Centrum MT Polska w dniach 2-4 października br. Przez trzy dni na stoiskach prezentowały się firmy z różnych stron Polski i zachęcały uczestników do zapoznawania się z barwną bożonarodzeniową ofertą. Przy okazji Christmas Expo wystawcy mogli nawiązać też wiele wartościowych kontaktów z przedstawicielami branży eventowej i hotelarskiej – równolegle do pierwszej edycji organizowane były Targi Event i WorldHotel.